Rezerwacja: 502 502 500

Hotel Biesiada***

trojka

Triple

(No Reviews)
300 zł / Weekend 269 zł Zarezerwuj

Room Overview

Dostępny w dwóch aranżacjach: turkus i pomarańcz – telewizja – klimatyzacja – wi-fi – śniadanie w formie szwedzkiego stołu – suszarka – telefon.

W cenę noclegu wliczone jest śniadanie w formie stołu szwedzkiego i 8% podatek VAT.

Godziny śniadań:
pn-pt : 7.00 – 10.00
sb-nd : 8.00- 11.00

Dzieci do 5 roku życia – bezpłatnie, 5-12 rok życia – 25,00 zł.

Dodatkowo w ofercie


Single Economy

(No Reviews)

Dostępny w dwóch aranżacjach: turkus i pomarańcz – telewizja – klimatyzacja – wi-fi – śniadanie w formie szwedzkiego stołu – suszarka – telefon.

Zobacz Pokój

Single

(No Reviews)

Dostępny w dwóch aranżacjach: turkus i pomarańcz – telewizja – klimatyzacja – wi-fi – śniadanie w formie szwedzkiego stołu – suszarka – telefon.

Zobacz Pokój

Korzystamy z plików cookies, aby zwiększyć komfort korzystania z naszych stron internetowych oraz poprawić jakość oferowanych przez nas usług. Kontynuując korzystanie z tej witryny, w tym pozostając na stronie docelowej, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Jeśli chcesz je wyłączyć, proszę zapoznaj się z naszą Polityką Cookies. Więcej informacji

Informacja o danych osobowych i prywatności w Hotelu Biesiada. Polityka cookies

PPHU WINYL-POL Wybacz SP. Jawna z siedzibą w Siedliszcze, ul. Lubelska 96, 22-130 Siedliszcze, która jest administratorem danych osobowych - przykłada dużą wagę do prywatności swoich gości oraz innych osób, których dane osobowe są przetwarzane przez hotel. Hotel w swojej działalności stosuje się do przepisów chroniących prywatność, w tym w szczególności do Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych nr 679/2016, tzw. RODO.

Hotel dąży do tego, żeby każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Hotel miała pełną informację o zakresie, celu i sposobie przetwarzania jej danych osobowych oraz informację o przysługujących jej prawach. Hotel wykorzystuje w swojej działalności wyłącznie dane niezbędne do realizacji każdego z celi, dla których dane osobowe są przetwarzane.

 

Przetwarzanie danych osobowych pozyskanych w celach marketingowych lub podobnych

Jeżeli Hotel pozyskał Twoje dane osobowe w celach marketingowych lub podobnych masz prawo wniesienia sprzeciwu odnośnie takiego przetwarzani. Sprzeciw może zostać wniesiony w dowolnym momencie. Z Jeżeli Hotel nie będzie miał innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, to przetwarzanie danych zostanie zakończone. Podstawą prawną wniesienia sprzeciwu jest art. 21 RODO.

 

Przetwarzanie danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody, w tym w celach marketingowych

Jeżeli Hotel pozyskał Twoje dane osobowe na podstawie zgody masz prawo w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Nie wpływa to na ważność przetwarzania danych osobowych w czasie, kiedy zgoda obowiązywała. Podstawą prawą do cofnięcia zgody jest art. 7 RODO. Jeżeli wniesiesz sprzeciw od przetwarzania danych osobowych uznamy, że cofnąłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

 

Dane osobowe Gości – osób, które nocowały bądź będą nocowały w Hotelu

1. Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a Hotelem umowy o świadczenie usług hotelarskich lub dokonanej rezerwacji. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez Hotel. Ponadto, dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w Hotelu. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona Gościa oraz innych osób przebywających na terenie Hotelu lub w jego okolicy.

2. Hotel informuje, że podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, jak i ustawowym

(przy dokumentowaniu sprzedaży dokonanej na rzecz Gościa fakturą VAT). Brak podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy z Hotelem, jak również uniemożliwia wystawienie faktury VAT.

3. Dane osobowe Gościa mogą być również przetwarzane w celu prowadzenia badań satysfakcji Gościa w związku ze świadczonymi przez Hotel usługami. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych w tym celu jest usprawiedliwiony interes Hotelu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Hotel dokonał oceny wpływu działań podejmowanych w tym celu na prywatności. Ocena ta doprowadziła Hotel do konkluzji, że przetwarzanie danych osobowych w ramach usprawiedliwionego interesu nie ingeruje zbytnio w prywatność Gościa. Ponadto, taki sposób przetwarzania danych osobowych Gościa ma prowadzić do poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług, co ma przynieść Gościowi korzyści w postaci lepszego zrozumienia potrzeb Gościa. Dlatego też interesy Gościa nie zostaną naruszone.

4. Hotel informuje, że dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych. Natomiast dane osobowe przetwarzane przez monitoring wizyjny będą przechowywane przez okres 30 dni, chyba że z uwagi na szczególną okoliczność (np. wypadek) konieczne będzie przechowywanie nagrania z monitoringu przez okres dłuższy.

5. W przypadku zarezerwowania noclegu w Hotelu za pośrednictwem biura podróży lub portalu rezerwacyjnego, kategorie danych osobowych Gościa przekazane do Hotelu przez te podmioty mogą obejmować w szczególności imię i nazwisko, datę pobytu, adres e-mail, numer telefonu Gościa. O dokładnym źródle, z którego Hotel pozyskał dane osobowe Gościa można uzyskać informacje w Recepcji.

 

Informacje wspólne

  1. Hotel informuje, że dane osobowe mogą być ujawniane następującym kategoriom odbiorców:

a. firmom księgowym/audytorskim współpracującym z Hotelem,

b. kancelariom prawnym współpracującym z Hotelem,

c. firmom ubezpieczeniowym współpracującym z Hotelem,

d. firmom informatycznym i firmom zapewniających wsparcie i zarządzanie infrastruktury

IT Hotelu,

e. firmom kurierskim i pocztowym,

f. biurom podróży.

  1. Hotel informuje, że każdy ma prawo dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO) oraz ich poprawiania i aktualizacji (art. 16 RODO). Każdy ma również prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO), wniesienia sprzeciwu odnośnie przetwarzania (art. 21 RODO) oraz do usunięcia danych osobowych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.

  2. Hotel informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych.

Polityka cookies

Pliki cookies („ciasteczka") to drobne pliki tekstowe, tworzone automatycznie przez przeglądarkę internetową, podczas odwiedzania stron internetowych. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Hotel jest podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym swojego użytkownika pliki cookies oraz mającym do nich dostęp. Wykorzystujemy pliki cookies w celu:

Nasza strona stosuje dwa zasadnicze rodzaje plików (cookies) - sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony Hotelu (poprzez wejście na inną stronę lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień.

Korzystający z naszej strony może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików (cookies) w urządzeniu końcowym.

Hotel informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji naszej strony internetowej.

Pliki cookies, z których korzysta nasza strona, a które są zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika mogą być udostępnione naszym partnerom oraz współpracującym z nami reklamodawcom.

Zamknij okno